ON THE ROAD AGAIN

Mijn Iran: Danny

(het is bijna zover dat we iran gaan verlaten. Ik heb veel gezien van Iran. Waar zal ik beginnen, want ik vergeet altijd snel hoe het begin was. hierdoor kan ik alleen vertellen wat de conclusie is geworden tot nu toe. al de tijd dat ik hier verbleef ben ik bezig mijn beeld aan te passen.)

What do you think of iran, is een vraag die veel gesteld is.

ik geloof dat ik daar nu een antwoord op wil geven.

Wat vindt ik van Iran?

In Iran kan alles en mag je niks!

lieve mensen en kunnen gewoon boos zijn

Iran is een mannenwereld, mannen zijn gewend dat ze belangrijk zijn

Iran is een vrouwenwereld, alles draait om de vrouw

het verkeer loopt, op een eigen manier

lekker eten, kip, yogurt, groente (verse kruiden), limoen, saffraan, rijst en brood

leuke non verbale communicatie

gastvrij

weet je iets niet, dan vraag je het

vraag je het niet, wordt het aan jou gevraagd

de onbekende begeleider die met ons meereist, helpt

De vragen die blijven

Is dit Iran door dit regime?

wat als het regime veranderd... ik ben benieuwd

kon/kan de man zich niet beheersen en zijn de vrouwen daardoor in de jaren zo aangepast

haar gedrag en kleding

ik hoop dat de vrouwen in de tijd zichzelf kunnen aanpassen

Danny

Reacties

Reacties

Amros

Heeel vet Danny!

Leuk stukje.
En het is allemaal zoooo herkenbaar.
Hoop je snel weer te spreken en super veel plezier en succes gewenst met de rest van de reis.

x

Amros

De Mama

Als de mensen in Iran dit lezen zeggen ze,kort ,duidelijk en balans.
Xjes

Bertus en Hermie.

Hai Dan ,
Ook jouw verhaal greep ons aan! uuuhh.
Snel gelezen!!!!!!

Duidelijk en Eerlijk.

Bertus en Hermie.xxxx

mM

Wat een goede samenvatting. Helder. 'k Hoop dat welke verandering dan ook in Harmonie gebeurd! Kus (s)mM.

elly

kort en krachtig!
voor herhaling vatbaar. je kent me niet, maar door de verhalen ken ik jou een beetje en weet ik dat je mijn nigjuh heel gelukkig maakt! ga zo door :-)

Cora

Goed verhaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!