ON THE ROAD AGAIN

Check this! Danny en Kim op tv

Deze kon ik jullie niet onthouden al heb ik geen tijd om het achterliggende verhaal te vertellen dusklikhiervoor ons tv debuut!

paula

Hey beroemdheden dit is koel man wat leuk.Maar het moet niet gekker worden straks hebben we nog een serie van jullie op RTL4 ha ha top. x paula

Amros

Hahahaha nice Danny! Super leuk om je zo te zien man.
Ouwe BNR die je bent :D
Waar is al je haar?
Is die kale kop voor de aerodynamica? :D

Have fun gozer en pas op jezelf.

Als je in de buurt van Iran bent moet je maar een gil geven dan zorg ik dat je bij wat Fam. van me langs kunt voor wat Persian gastvrijheid.

X
Amros

kuno

wat tof!!
denk ik, misschien allemaal propaganda of werden jullie voor gek uitgemaakt ????
wat een beleving weer!!

Carla

Geweldig!! Nu nog even door de vertaalmachine en dan kunnen we het ook volgen. Echt súper, stelletje ouwe fietsers :-)

mM

't Duurde even, maar 't is gelukt. Wat LEUK om jullie op die manier te zien. Had je geen vertaler in kunnen schakelen? én wat is dat...............geen bagage? Have fun on the road!
Kus, (s)m Marja

De Mama

He Filmsterren,
Wat een supper leuk filmpje wat een ervaring om het mee te maken .

De Rotterdamers hahahahahaha
xjesxxxxxxxx

Bertus en Hermie

Net Sint gevierd bij Peggyen David.
Was heel gezellig.!
Gaaaaaaaaf, wat een belevenis. Jullie zijn...... sterren!
Gelukkig, konden wij alles verstaan. Hi ,Hi, niet waar hoor! Kim, ik zeg tegen niemand dat jij, in die mummie slaapzak zit. Nu, na dat filmpje heb je het weer helemaal goed gemaakt. Wij zijn trots op jullie, jullie stralen het ook uit!
We vonden het zondag erg leuk, om met jullie te kletsen.
We zijn weer helemaal van alles op de hoogte.
Kus, van ons!

Elly

Leuk!

Johannes

Geweldig!!!

Connie Radijs

hé lui, gaaf om jullie (in levende lijve) te zien. Brengt jullie weer een stukje dichterbij. Jullie zien er relaxed uit! Veel liefs van de radijsjes.

Angela

Whoaaaahhh 3.44 minutes of fame!!!!
Toch leuk om te zien hoe je naam in het .... geschreven wordt Kim!

Jorieke

Wahahaha! Mooi dit!

David en Peggy

Heyyyy, wat gaaf om jullie te zien!!!

Goeie reis verder.....

Gerrit en Margriet

Hallo Danny en Kim.
Wat een mooie tijd beleven jullie, we genieten van de verslagen en nu zelfs een you-tube filmpje. Jeetje wat een belevenissen.
Hopelijk mogen we nog vele reisverhalen mogen leze. groetjes en we reizen met jullie mee. xxx