ON THE ROAD AGAIN

van Danny: reactie op reacties

Ik vind het heel leuk om jullie reacties te lezen, jullie steun, commentaar en wensen geven me kracht. een reactie op een reactie kan ik niet geven, maar met hulp van Kim en haar blog kennis doe ik het op deze manier ;-)

@Kim:
Je weet toch. X

@Colin:
Super tof. Ik vind het leuk om te horen dat jullie nog bij elkaar zitten bij NN. De harde kerNN. Jullie zijn een goeie pappa en mamma. Gefeliciteerd! Wil je Marianne een knuffel geven? Leuk om wat van je te horen.

@Marco:
Zo druktemaker, ik ben weer onderweg hoor ;-) Vervelend om te horen dat Corso Italia gaat stoppen. Ik hoop dat het Cristina goed gaat. Kim en ik trekken na Oostenrijk door naar Italië, we zullen rijden naar het Comomeer. Ti sento più tardi

@Colin & Marco:
Doe de groeten aan Melvin !! (en Huurman)

@Lin, Xin en Kawai:
Bedankt voor jullie medeleven. Xin ik heb meegekregen dat je geslaagd bent voor je examen Traditionele Chinese geneeswijze. Echt goed gedaan. Ik weet dat het heel moeilijk voor je was, de taal en om naast het werk je huiswerk te maken. Heel veel succes met het toepassen in de praktijk. Heeft Kawai al een vriendje? :-P
En! doe de hartelijke groeten aan Lin.

@Mary (juffrouw de Groot):
Bedankt voor je steun en medeleven, ik vind het 'bijzonder' dat je me op deze manier motiveert na zoveel jaren.

@Kees :-)
Lief dat je alles ziet! Ik kijk uit naar je reacties. Mies hoeft niet jaloers te zijn, hij heeft het supergoed.

@Jojanneke:
Jojanneke.... ? Leuk dat je wat hebt geschreven, thnx.

@Connie:
Ik ben niet meer in de buurt gekomen van de winkels, maar vond het fijn dat ik er terecht kon als het nodig was. bedankt voor je steun en je mooie woorden.
Gr. aan John.

@Joost:
heeeeeeej, lachen dat je op het blog hebt gekeken en gereageerd. ik denk regelmatig aan onze gesprekken en 'samenwerking'. bedankt voor je steun en commentaar, haha. tot later!! (hoe gaat het met je nieuwe werk?)

@Henny:
Nieuwsgierig?????? als het goed is staat mn foto met korte haren online :-P haha

@Hermie en Bertus:
Helaas is er niets van gekomen om bij jullie feestje aanwezig te zijn. Ik ben blij om te horen dat jullie vakantie goed is bevallen. Hoe gaat het met Bertus zn herstel?

@Pi van PICO:
Respect voor jouw kilometers.

@Amros:
Gozer, leuk dat je je laat horen. Echt cool! Het is echt leuk.

@Je allerliefste nichtje Natacha:
De groeten terug. Hij wist nog wie je was. We hebben helaas niet meer de film bekeken. Het was wel weer een start om wat oude herinneringen op te rakelen. thans.

@Hans Andeweg:
Hey, bedankt man! Doe iedereen de groeten bij Robeco. Het duurt nog even voor voordat ik in China ben ;-)

@Mary en Freek:
Bedankt. Ook voor de wijze woorden van van der Hoeven. Marktplaats zoals wij die kennen in Nederland, is hier in Duitsland niet gelijk. Andre woont niet zo dat hij regentonnen kwijt kan voor de verkoop, haha. Het zou wel wat zijn voor Duitsland. Veel vrijstaande huizen met regenwaterafvoer en Duitsland is voor hergebruik van regenwater. Wie weet op een andere
manier.

@(mam) Marja:
Eindelijk verhuisd, ik hoop dat je rustige nieuwe stek je bevalt.

@Paula & Anoe Roteb:
Dank je wel beide. jullie houden je wel een beetje in he met het oppassen ;-p op Kimmetje, haha. Leuk dat jullie wat hebben laten horen. doei.

@De Mama:
De steun die je iedere keer weer geeft, wat zich helaas bij jou vertaald in zorgen. Bedankt! Ik doe mijn best om voorzichtig te zijn. ik vind het fijn zo van je te horen en ook alle andere manieren dat je me bereikt. kus

Tot later!

Reacties

Reacties

De Mama

Lieve Dan ,

Bedankt, ik weet dat het gaat lukken en wij zijn heel blij om je strak te zien en je meisie mogen afgeven .
Wij zijn blij dat ze straks met jou verder gaat .

love ,
je Pa en ma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kees

hahahahahah ik dacht eerst Kees maar dat ben ik natuurlijk! ik blijf je op de voet volgen want ik vind het geweldig! Ga zo door en helemaal te gek dat Kim bij je aan gaat sluiten!

Keesie

kawai

Hee Danny,

Hoe is het er mee en schiet het al een beetje op?
haha grapjee.

Hoe weet jij dat ma is geslaagd?
Ze gaat weer door met studeren bij Qing Bai.

Hahaha ik heb nog gen vriendje..

Nog heel veel succes :)

haha misschien zien we elkaar wel in China

xx kawai

Kim

;-)

Bertus en Hermie.

Leuk om al die reacties te lezen, het is nu zo" eggie."

Het is nu augustus, de maand van:

" Lekker Gezellig Samen Fietsen''

Met Bertus gaat alles TOP.
xxx B en H

pi

He , B en H,Is het nou een top of een bh?Trouwens Augustus is de maand dat DANNY JARIG WORDT >Prijsvraag wat is de datum?Ben benieuwd.
P.S.fijn jullie reactie's.

Kim

Pi (van Piet) wat valt er te winnen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!