ON THE ROAD AGAIN

Iran here we come!

23-05-2012 Dogubayazit

Vandaag gaan we de grens over na Iran!

Er is een hoop gebeurd in Turkije en we nemen met weemoed afscheid van dit fantastische land en deze fantastische mensen! we hadden hier zeker nog drie maanden hadden kunnen blijven. Maar nieuwe avonturen wachten en ook daar kijken we weer ontzettend naar uit. Met nieuwe moed een redelijk gezond lijf en gehuld gepaste kleding fietsen we vandaag de grens over.

Door allerlei omstandigheden heeft het blog een beetje geleden. Ik krijg de achterstand maar niet weg. Ik zal vanaf nu gewoon nieuwe verhalen er op zetten en af en toe een verhaal uit Turkije. De volgorde zal dus een beetje door elkaar lopen. Voor nu alvast een voorproefje met de foto's van onze zwarte zee route.

veel plezier & keep you posted!

We are on the road again.

K&D



Reacties

Reacties

elly

ben benieuwd!
xx

Gijs en Henny

Jammer dat we niet weten wat de foto's allemaal te vertellen hebben, maar we hebben wel weer genoten van alle plaatjes! We genieten met jullie mee!

Amros

Salam Danny en Kim,


Zie nog geen update van Iran :D

Ik had al zo een vermoeden dat het internet in Iran zoooo extreem langzaam en slecht zou zijn dat jullie niet echt in staat zouden zijn de blog bij te werken.

Hoop dat alles goed gaat.
Sprak Farshad vandaag en hoorde dat jullie in Shiraz zijn. Hoop dat je daar contact hebt kunnen zoeken met mijn famillie aan mijn vader's kant. (die zijn wel iets geloviger dan die in Tehran moet ik erbij vertellen) maar als je ze hebt gezien/gesproken dan ben je hier al van op de hoogte :D)

Anyway, hoop dat alles goed gaat en dat je een beetje wat hebt aan de contacten. Zo niet let me know dan kijk ik wat ik allemaal nog meer kan betekennen voor jullie daaro.

Helaas is mijn telefoon gestolen tijdens mijn China trip de afgelopen 2 weken, dus ben niet bereikbaar tot eind deze week. Mocht er iets zijn dan kun je altijd contact opnemen met een van de nummers die ik je hebt gestuurd.

Wens jullie een SUPER vette trip door Iran toe!

x
Amros

De Mama

Amros,
Wat lief geschreven,Bedankt voor de gastvrijheid van jou en je Familie.
PiCo,Piet en Corry.
Ouders van Danny.

freek en mary .

kim en danny van morgen de hele reis weer gelezen.fijn danny dat het weer goed gaat met jullie tweeen elke keer als mary en ik het volgen zeggen we ze kunnen lezingen gaan houden op scholen of een film maken eeen boek schijven .fijn dat kim er goed van afgekomen is in die kolken de rivier .kim en danny veel geluk en gezondheid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!