ON THE ROAD AGAIN

Nieuws from on the road

Lieve lezers,

Vandaag vertrekken we uit Istanbul! Eindelijk! Na een frustrerende zoektocht naar een verdwenen pakje, is het pakje met fietsonderdelen terecht en kunnen we verder. Natuurlijk was twee en een halve week in Istanbul een super cadeautje maar ook een dure onderneming! De gulle sponsoring van jullie allemaal heeft ons verblijf een stuk aangenamer gemaakt. Gijs en Hennie bedankt voor initiatief en iedereen bedankt die zijn bijdrage in de pet heeft gegooid, we waren weer ontroerd door dit gebaar! And off course Kerem our wonderful host in Istanbul who tolerated our presence much longer than planned. Thanks for jour incredible generosity and hospitality. And also a special thanks to Ali and Rukiye for there good company and smiles :-). And all the other people we met in Istanbul, to many to mention but you know who you are!

Natuurlijk hebben jullie ook nog mooie verhalen tegoed over the road to Istanbul en natuurlijk over Istanbul zelf. We hebben prachtige foto's gemaakt. De verhalen en de foto's komen, wat in het vat zit verzuurd niet!

Ook zijn we bezig met het onderzoeken van de mogelijkheden voor een nieuwe website! Geen fotoruimte meer cadeau geven dus want wie weet gaan we wel verhuizen ;-). Tijdens het fietsen maken we veel praatjes met mensen en al spraken we elkaars taal niet Facebook is een internationaal begrip wat in elke taal hetzelfde is. Steeds moesten we zeggen no, no, no facebook…. Nu ben ik overstag gegaan. Dus je kan ons vinden op Facebook onder Kim Bakker.

Naast fietsen, facebook en websites zijn er ook veel belangrijkere dingen in het leven. Het is mij tijdens onze periode in Istanbul weer duidelijk geworden hoe dankbaar ik ben dat ik dit kan doen, dat we gezond zijn en bij elkaar kunnen zijn. Thuis gaat het leven gewoon door en daar horen helaas ook hele verdrietige dingen bij. Dan is het moeilijk om zo ver weg te zijn.

De mensen die het nodig hebben wens ik heel veel sterkte, weet dat ik aan jullie denk op de fiets en dat er allemaal positieve gedachten jullie kant op gaan.

Tot snel,

K&D

Gijs en Henny

Wat kun je toch fantastisch schrijven!Heerlijk om te lezen, rest ons jullie een hele goede voortzetting van de reis toe te wensen en fijne mensen op jullie pad!

Harm en Judith

Hallo Danny en Kim, Bedankt voor jullie kaart uit Istanbul. Ja jullie hebben gelijk, Harm als cosmopoliet past overal in de wereld.
Groeten van ons

cora

Hallo lieverds,
weer een geweldig verhaal en inderdaad is het zo mooi dat jullie dit kunnen doen!
Dus binnenkort over naar facebook!
Cora