ON THE ROAD AGAIN

We are moving on!

Jullie weten inmiddels allemaal wel al dat onze tijd bij onze helpx hosts in Pavel Banya anders is gelopen dan we hadden verwacht. Ja, zo gaat dat met reizen. Dat maakt het voor mij op dit moment wel moeilijk om onze belevenissen op papier te zetten. Misschien komt dat nog als er wat meer afstand is, ik hoop het. Maar, no worries, het gaat goed met ons! Aanstaande maandag vetrekken we. Eerder dan gepland maar we hebben het uiteindelijk nog lang volgehouden :-).

We hebben een appartementje aan de Zwarte Zee gehuurd voor 10 dagen om alles even te laten bezinken en wat quality time met onszelf en elkaar door te brengen. Maandag gaan we met de bus naar Burgas en dan moeten we nog 36 km fietsen naar Nessebar waar ons appartementje is. Dus: on the road again.

Voor jullie dus nog even geen verhalen maar wel een hoop foto's in de nieuwe fotoserie Pavel Banya en een paar videootjes. Enjoy!

K&D

For our english speaking followers nice to hear from you and you wanted more pictures? More pictures you get!

Gijs en Henny

Wat een mooie haak heeft de smid voor jullie gemaakt! Mogen de fietsen dan ook mee met de bus naar Burgas? Veel plezier in jullie "huis" in Nessebar. Echt geweldig zoals jullie samen met de problemen omgaan. Groetjes en goede reis verder.

paula

Hey K&D wat een mooie foto,s en wat een heerlijk joch die Alec. wel een mooie haak die gemaakt is voor jullie.
Het lijkt mij bizar koud maar zo te zien kunnen jullie er aardig mee omgaan.nou luitjes nog veel plezier en maak er wat van.Tot horens

mary@pkfv.nl

Wat een barre kou ,levert wel mooie plaatjes op. We hebben hier nu ook al een beetje winter. Afgelopen week
heeft het hard gevroren zo min 15.
Vannacht was het een tijdje min 18 graden. Geniet van elkaar in jullie huisje in Nessebar. Heb elkaar lief de tijd is maar kort. veel plezier. Mary