ON THE ROAD AGAIN

Radiostilte....

Ik heb al een hele poos niets gepost en dat is helaas niet omdat er niets is gebeurd maar juist omdat er te veel is gebeurd. We zijn bij onze hosts in Bulgarije aangekomen maar dat is tot op heden niet zo'n succes. Eigenlijk vanaf onze aankomst is er spanning. We denken niet dat we hier kunnen aarden en dat is natuurlijk heel jammer. Over hoe dit afloopt zal ik jullie zeker op de hoogte houden. Na alle drama van de feestdagen ga ik nu proberen weer gewoon meer mijn eigen weg te gaan en dat betekend ook het schrijven weer op pakken want daar voel ik me goed bij :-)! Onze laatste avontuur tot onze aankomst hier staat al een tijdje in de wacht maar op het moment zitten we zonder stroom en dus ook zonder interenet! (en zonder water, en zonder licht en zonder wc en zonder....) Ik zit nu even snel in het lokale cafe wat mailtjes te versturen. Jullie zullen dus nog even moeten wachten op een nieuw avontuur.

Tot snel,

K&D

Reacties

Reacties

cora

Ik hoop dat je snel iets gevonden hebt!
Cora

Bertus en Hermie.

Hai Kim en Dan, Wat vervelend voor jullie dat de sfeer bij jullie hosts niet zo gezellig is. Toch zijn jullie feestdagen en de verjaardag van Kim,door het bezoek van Corrie en Piet gelukkig wel gezellig geweest.!!!!!!!! Lekker eten, hotelletjes en zelfs toch nog oliebollen gebakken, al was het toen al nieuwjaarsdag....... want moetie lag die avond al vroeg te slapen! Als je oud bent heb je gewoon veel slaap nodig! HaHaHa, Dan maar chocolaadjes eten en champagne drinken i.p.v. oliebollen op oudejaarsavond.
Dat was zeker wel een hele leuke ervaring? (wij blijven echt van alles op de hoogte) Ach ...Jullie zijn inmiddels wel wat gewend. Jullie zijn en blijven BIKKElS. Voorspoedig 2012 maak er weer wat van! Misschien wel......... op een ander gezelliger adresje??? Veel liefs van ons!

margareta

mooore photos! :) cause speaking dutch is not my best skill :p kisses to you two!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!