ON THE ROAD AGAIN

Gelukkig Nieuwjaar!

Lieve Iedereen,

Het is 31 december, er ligt een heel nieuw, vers, open 2012 voor ons! Wij willen iedereen heel erg bedanken voor alle support, hartverwarmende berichtjes en gebaren die wij de laatste maanden hebben ontvangen. Voor nu hebben we een overwinterplek gevonden maar ook in 2012 zullen we blijven fietsen, blijven schrijven en avonturen blijven beleven, hopelijk blijven jullie ons volgen!

Voor iedereen thuis een FANTAAAASTISCH avontuurlijk, gezond, liefdevol, vrolijk en vooral gelukkig 2012.

Danny & Kim


Reacties

Reacties

mM

'k Hoop dat dit bericht betekent dat de stroom weer hersteld is???????????? (of heb je die ook in het café gepost. Bedankt voor al die mooie wensen, die ik direct retourneer :-)!
Liefs,(s)mM

mM

Sorry dat ik niet goed gekeken heb. 't Was dus ook in het café, gezien het tijdstip. 'k Hoop dat jullie nu weer vrolijk gelukkig,avontuurlijk, gezond en liefdevol weer stroom hebben én naar toilet kunnen en al die andere 'zonders'
Kus, (s)mM

Cora en Michel

Ook van ons de allerbeste wensen en veel liefde voor elkaar.
Michel en Cora

paula

K&D de aller liefste wensen en veel gezondheid en geluk en dat het een mooi jaar mag worden met veel fietsplezier en hele mooie verhalen. een dikke knuffel voor beiden van Paula.

Fred van Hulst

Hoi Luitjes,
ik begrijp dat jullie nog steeds wild enthousiast zijn over het avontuur fietsen.
Van mijn kant wil ik jullie veel succes wensen.
Groetjes fred

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!