ON THE ROAD AGAIN

On the road again

Periode: 25-11-2011

Novi Marof, Kroatië

Even een korte update na de radiostilte van de afgelopen weken. het is niet dat we het druk hebben gehad ik ben gewoon heel lui geweest. Maar het gaat nu echt geburen! Vandaag gaan we on the road again. We nemen de trein terug naar Batina waar we nog ene nachtje zullen verblijven en zullen morgen richting Osijek gaan fietsen waar ons weer een warm shower wacht. De dag erna de grens over naar Servië en door naar Novi Sad voor de volgende warm shower. Er zal wel een wildkampeerovernachting nodig zijn want Osijek - Novi Sad is niet in een dag te fietsen.

Het is hier inmiddels echt winter. Het is snel gegaan. Een maand gelden kwamen we Kroatië binnen en lagen we nog in de hangmat. Nu is alles wit en zijn de bomen kaal. Het is koud, koud, koud. Het zal dus een uitdaging worden, fietsen nu de winters gekomen. een grote ovregang van het heerlijke gespreide bedje waar we uit komen.

Onze verhalen over Zagreb, Novi Marof, Varazdin, Vinko, Maja en de rest van de familie volgen nog.

K&D

mM

Hartstikke spannend hoe het jullie zal vergaan in winterse omstandigheden én wild kamperen.
Sterkte en geniet van de warmte van elkaar:-)!
Kus, (s)m Marja

paula

Hey k&D zo dat word nog wat BRRRRRRRRR maar dat is het hier nu ook alleen wild kamperen lijkt mij erg met die kou. goed dicht tegen elkaar aan liggen hoor dat is het enigste wat ik kan zeggen. Ben blij weer wat gehoord te hebben gr van die BRABER Paula

Kuno

Spannend met de winter!!
Zeker na zoals jezelf zegt (vrij vertaald :) ):
Het " luie warme bad" van de afgelopen weken :)

Fijn even een update!
Succes!!!

joost

Het wordt afzien net als hier met de sint... :-)