ON THE ROAD AGAIN

Change of Plans!

We waren ons de afgelopen dagen aan het orienteren op ons vertrek, tijd om verder te gaan. We waren een warm shower/couch in Osijek aan het reglen om van daaruit verder richting Servie te gaan. De tassen waren alweer voor het grootste gedeelte ingepakt en we waren aan het kijken naar een plaats om een tijdje te verblijven in Bulgarije.

Maar... Servie en Bulgarije zullen even op ons moeten wachten want onze reis heeft weer een nieuwe wending gekregen! Vinko en Maja hebben ons uitgenodigd om naar Zagreb te komen en daar een paar dagen door te brengen zodat ze ons het een en ander van Kroatie kunnen laten zien. Wij vonden dat uiteraard een super goed idee! Omdat Maja en Vinko dit weekend een fietstripje naar oostenrijk gaan maken moesten we dan wel tot maandag een ander onderkomen vinden. We zouden kunnen fietsen naar Zagreb maar dan moeten we daarna weer 300 km terug fietsen. Vinko kwam gisteren met de oplossing, we konden wel in zijn ouderlijk huis verblijven waar momenteel alleen zijn 80 jarige oma woont! Echt super!

Vinko gaat morgen ochtend naar huis met de auto. Woensdag ochtend nemen wij om 6:20 de bus vanuit Batina naar Osijek. Om 12:00 stappen we op een trein richting Zagreb, 1 keer overstappen en dan komt Vinko ons halen op het station van Varazdin en rijd hij ons naar zijn ouderlijk huis. Zondag avond zijn Maja en Vinko weer in Kroatie en vanaf maandag zullen wij gevieren op pad gaan. Misschien een paar natuurparken bezoeken, naar de kust rijden, een paar dagen in Zagreb verblijven... Who knows, het gaat zoals het gaat.

We blijven dus nog even in Kroatie.

Nieuwe en (achterstallige) oude avonturen volgen snel,

K&D

Kuno

thanks zussie, voor weer een update.
heerlijk het leven leven en gaan met de stroom!
succes en veel plezier!

paula

Sooooo wat een boffers zijn jullie klinkt goed that's life

Bro

Hoi D&K, dat is nou vrijheid en flexibiliteit leuk dat jullie zo van jullie plannen afstappen en weer een ander avontuur aan gaan. Ook ben ik weer benieuwd hoe jullie dit gaan beleven ik lees het graag en ik denk vele met mij.

Liefs groetjes en sterkte

Bro

joost

Dit is precies wat je voor ogen had Danny!
Blijf dat beseffen en blijf er van genieten!

Top dat jullie het zo naar je zin hebben!

Grt,
Joost

De Mama

Fijne dagen in Zargreb
Maja en Vinko de groeten van ons.xxxx

Janny

Heb weer met plezier jullie verhalen zitten lezen.
Veel plezier en succes.

William en Janny. xx

rom en dicky

hoi wat maken jullie een hoop mee jullie willen nooit meer gewoon in Nederland wonen en Kim petje af voor jou ik lees met plezier jullie verslag en leuke foto s verder veel liefs van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

opa freek

super bedacht cim . opzeker een rustige nacht in deze ver pakking . ja dany nog even gedult . voor dat je cim in minie rokje voor je uit ziet rijden. en denkt jezus hoe hebt het zoo kunnen groeien.