ON THE ROAD AGAIN

Update

Hallo lieve vrienden en familie!

Alles is goed met ons. Het is echt herfst maar we hebben ontzettend geluk met het weer. Na een weekje van bewolking en regen is het sinds gisteren ontzettend zonnig en kunnen we in de zon in korte mouwen buiten zitten! Ik loop een beetje achter met het blog, een week om precies te zijn. We zijn inmiddels alweer sinds afgelopen maandag in Kroatie in het plaatsje Batina. We hebben hier een warm shower maar zijn een beetje blijven plakken. Dat geeft mij de gelegenheid om bij te komen met schrijven dus morgen zal ik hopelijk in het heden aangekomen zijn :-)

Wij zijn nog steeds ontzettend blij met al jullie support en lieve reacties en mailtjes (ook met het beantwoorden daarvan lopen we een beetje achter...). Het is altijd heel fijn om weer even van het thuisfront te horen.

Tot snel en een kus en knuffel voor jullie allemaal,

D&K

PS Misschien schrijf ik de verhalen en worden ze geschreven vanuit mijn perspectief, ze worden altijd goedgekeurd en aangevuld door de chef ;-)

Reacties

Reacties

De Mama

Hoi Lieverds
We zijn al weer aardig op de hoogte ook bij ons treffen we het met het weer want het wel herfst maar een heerlijke temperatuur.
Wij gaan vanavond naar chang Pa is uitgenodigt voor zn verjaardag van Freek en Mary
Wij vieren dit jaar zn verjaardag niet ivm Maandag oog operatie.

kusjes van ons.

Bro

Hoi globetrotters,
Fijn om weer wat van jullie te horen, inmiddels heb ik m'n MRI-scan gehad en is het nu afwachten wb nieuwe testen en de daarop volgende uitslagen. Het is hier inmiddels ook echt herfst aan het worden maar met goed weer. Hoop snel weer wat van jullie te horen.

By the way alvast gefeliciteerd met Di Pappa's verjaardag en met pa en ma hun trouwdag

Greets Bro

elly

Leuke verhalen weer. Ik zie regelmatig groen maar even zo vaak denk ik "woo zij liever dan ik", maar het gaat om het hele pakket uiteraard. En zo kort is je haar niet KIm..... Ik blijf een trouwe lezer! liefs

Cora

Maakt niets uit of je helemaal bij bent ik ben altijd helemaal onder de indruk!
Cora

DeMama

Maandag middag van 14 uur tot 17 uur in het oog ziekenhuis gezeten voor Pi zn operatie.
Het is heel goed gegaan niets gevoeld ,morgen mag zn oogkap af en ze bellen morgen hoe het gegaan is als de pupil goed rond is hoeven we niet terug morgen eind van de maand weer .
Ik laat wel weer wat weten.
Liefs van ons

Janny

Heb weer erg genoten van jullie reisverhalen, ik heb diep respect voor jullie,ga zo door.

Kus van ons Janny en William

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!