ON THE ROAD AGAIN

Bye bye for now

Weer een lang stuk te lezen voor jullie, dat krijg je als je maar zo weinig kan posten door gebrek aan internet. Zie ook nieuwe foto's in de map Linz-Wenen. Voorlopig weer even stil van onze kant want morgen vertrekken we weer. Hoe het ons in Wenen is vergaan zal dus nog even op zich laten wachten. Zondag verwachten we in Bratislava te zijn, eerste echte landgrens over, whoehaa! Daar wacht ons hopelijk weer een warmshower. En de weersverwachtingen? Beter, gelukkig. Kortom mooie dingen in het vooruitzicht.

Veel liefs voor jullie allen,

D&K

ps 1

Bedankt voor alle liedjes, heb de ipod nu echt al een paar keer van voor tot achter gehoord en er staan hele leuke en mooie, gekke verrassende liedjes op.

K&M: Rammstein is goed voor klimmen maar je moet niet naar de teksten luisteren…. :-)

ps2

Kuun, heb je mn eerste kaarten al binnen?

ps3

Iedereen bedankt voor alle reacties op ons blog. Als we onderweg even internet hebben gebruiken we het om onszelf een oppeppertje te geven Het is erg fijn om van het thuisfront te lezen en het enthousiasme van iedereen mee te krijgen. Ga zo door! en we horen uiteraard ook graag hoe het met jullie gaat.

Kuno

Ik had rammstein ook niet meegegeven voor de teksten..
Maar gelukkig is daar dhr chopra :)
En wat betreft de kaarten, ja zeker!
Het sponsor bedag is onderweg, je weet hoe snel mijn internetbankieren gaat. Gelukkig vergeet ik niet!
Tot laters en mails..