ON THE ROAD AGAIN

Uitdagingen

Uitdagingen

We maken grote stappen. Ik met fietsen: vandaag 80 kilometer gefietst. Niet veel opgeschoten want een gedeelte van de route hebben we drie keer gedaan….

Danny maakt ook grote stappen, niet met fietsen want daar is ie al een ster in maar met opstaan. Vandaag was om half 7 ' s ochtends de tent afgebroken. En gezamenlijke grote stappen want we hebben voor het eerst wild gekampeerd. Ik heb niet geslapen en we rolde naar beneden maar we hebben gisteren wel maar 5 euro uitgegeven! Grote overwinning dus. Voor mij bieden zich meteen allemaal nieuwe uitgingen aan door dat wild kamperen. Wassen? Hele dag gefietst, plakkerig en dan je niet kunnen wassen…..

Ook uitdagingen die geen uitdaging leken en het toch bleken, voor sluitingstijd een supermarkt vinden…. het avondeten bestond uit een soepie van yup yup (dank je wel Corry) met veel water, twee tomaten en een extra bouillonblokje.

Dus de uitdaging voor vandaag is: voor 19:00 uur boodschappen don, een mc Donalds vinden om te interneten, een kampeerplekje vinden met genoeg privacy om ons te kunnen wassen en een wasje doen ergens in het wild. Genoeg te doen dus.

Stom

Ik ben elke dag blij dit te doen en blij dat Danny en ik samen zijn maar het is heus niet altijd leuk. Niet kunnen slapen is gewoon echt stom, zeker als je de dag erna weer een fietsprestatie moet leveren. Je niet wassen is ook echt stom. Pijn in je lijf is lekker maar niet als het niet over is als je wil dat het over is. De spanning van het wild kamperen, leuk en stom tegelijk. Hele lange dagen maken en niet kunnen relaxen, stom. Al die lekkere dingen die naar je lonken in de supermarkt, heeeel stom (ik heb Danny er iig van overtuigd dat ik zo af en toe recht heb op chocola :-). Vlakke wegen die stiekem gewoon stijgen en je alleen maar willen laten denken dat ze vlak zijn, gadverdamme daar ben ik dus helemaal klaar mee. Ook stom is dat ik me soms afvraag of ik er wel geschikt voor ben, dit is dan meestal op de momenten dat ik stapvoets een berg op fiets en er geen einde aan lijkt te komen.

kuno

volhouden!!!!!
die stomme dingen worden gewoon, sterker nog daar ga je van genieten..
je bent net op pad en net aan het fietsen in de bergen (hoort ook valsplat bij.
Danny, ook voor jou, volhouden en geniet van elkaar en het begin...
hopelijk kunnen jullie de balans vinden tussen snel europa uit (lees west europa) en de reis natuurlijk laten opstarten...

veel succes en volhouden!!

Mies & Co

Kop Op Volhouden!!!!
Ik zit aan de PC en zou je wel willen duwen..... helpen of wat dan ook..... geniet van de mooie momenten want er zijn echt maar heel weinig mensen die hier de kans voor krijgen. Uiteraard zal je diep gaan, maar ga dat samen en kom er samen sterk uit.

Succes
Michel en Cora

De Mama

Ach, wat is stom Kim ik heb je leren kennen je bent niet stom ,pakt de dingen aan zoals administratie niet stom,neem een grote stap om alles achter te laten niet stom,jullie leren hier veel van niet stom,

Helemaal niet stom ,als jullie weer diep moeten gaan denk dan maar aan thuis dat wij aan jullie denken
Heel veel liefs
PiCo

De Mama

Uitdaging,
Pietje was niet fit ivm knobbel op zn vleugel kon ook niet vliegen .
Kijk ik net naar de tv Dierenziekenhuis komt een vrouw binnen met een kanari het zelfde als Pietje.
Arts constateerde veertje die verkeerd groeien ,hij trok heel voorzichtig met een pincet het knobbeltje er af.
Wij alles ontsmed en het zelfde gedaan.

Wij blij maar Pietje nog meer hij is zich aan het poetsen en wassen,morgen kan hij weer vliegen.

Top

Mir

Lieve Kim
Heel herkenbaar!! Ik moet denken aan een citaat uit een boek: " happy? We are not on this earth to be happy!
We are here to experience great things"
En wat je beschrijft deedme daaraan denken. Hou vol en wees niet te streng voor jezelf. Af en toe chocola doet veel erger voorkomen. Veel liefs
Mir

Bro

Lieve Dan&Kim,
STOM..... Lieverd draai het eens om.
Het is toch stom dat het ene wel gaat en het andere nog niet zoals je wilt. Puur ervaring,toch?
Je bent meer bekwaam in het ene en minder in het ander.
Over een tijdje denkje Stom zeg dat ik zo dacht ;-)
Het houd je scherp DIT ZIJN de momenten dat heet leren dus leer ervan en geniet dat je dat ook nog eens kan doen op jullie reis.

Hou vol leer en geniet met en van elkaar,

X Bro

jenny en herman

idd wat is stom???? Denk er maar aan dat heel veel mensen respect voor jullie hebben! En jullie zijn keienbijters!!!!
Sterkte en je kunt het Kim!

Janny

Hoi Dn en Kim.

Wat nou stom Wie stom Waarom stom????
Als er twee mensen zijn die niet stom zijn zijn het jullie wel, Tuurlijk valt het soms niet mee, maar denk aan al die mooie dingen om je heen geniet er van. Kop op jullie zijn 2 keien,het gaat jullie lukken.
Sterkte kussssssss

Bertus en Hermie

He kanjers, gelukkig is STOM niet DOM.

DIPJE ????????? Dat mag!

Jullie weten, stomme ervaringen zijn nodig, om van toffe ervaringen extra te genieten! ( Wijze tante) HA,HA,
Wij denken, wij weten het haast wel zeker, dat jullie daar alweer volop mee bezig zijn.
Succes en veel liefs van ons!

paula

He Kim, Waar is die krachtige dame. Stom er bestaan geen stomme dingen alles heeft een redenen en dat is ook dit meisje,dat zijn dingen waar je mee moet leren omgaan en dat gaat jullie lukken. kijk wat voor stap jullie al gemaakt hebben en die stap word groter en groter Kop op kim je kan het en dat dipje och het hoort er bij. liefs Paula

connie radijs

lieve avontuur zoekers, want dat zijn jullie... ik krijg kippevel van jullie verslag, afzien...dipje...honger... blijdschap...schelden, al met al het avontuur beleven waar jullie voor op reis gingen. Met groot respect lezen wij jullie reisverslagen. Houd vol, er komen nog onwijs veel mooie belevenissen op jullie pad. En Kim, stiekem chocolade eten is nog veel lekkerder, Danny hoeft niet alles te weten.... Dikke kus.

Danielle Kruit

Stoer!!

elly

hola harde fietsers!!

Geweldig!!! Wat is het toch stom hier in nl.. haha
Kim al iets van C gehoord???

liefs