ON THE ROAD AGAIN

van Kramsach naar Innsbruck

Zaterdag zijn we in innsbruck aangekomen. We hebben 55 kilometer gefietst! Later meer hierover!

Check ook de nieuwe foto's in het album St Johann en onderweg.

Sandra

Ontzettend knap die fietstochten..ik vind die 4 km naar locatie PRL al heel wat hahaha ik doe het jullie niet na en dan ben ik nog zonder bepakking. Benieuwd naar het volgende verhaal...

Mies & Co

4 km. whaaaaaah wij ziten nooit op de fiets......

mM

Jullie worden ervaren! Zoveel kilometers fietsen en ook nog onderweg een nieuwe vriend maken.
Leuk de foto's erbij te zien. Danny is wel heel praktisch in zijn auto-keuze:-). Is tie van plan om te gaan klussen?
Liefs,(s(mam)Marja

Janny

Hoi Dan en Kim,

Ik geniet van jullie verhalen,en de foto`s.
Ga zo door geweldig wat jullie beleven.
Ben wel een beetje jaloers (gezond jaloers dan he)
kusssss

Janny

Even een berichtje van mij,
Vanavond naar de ronde van de Bergselaan geweest was er gezellig met PiCo en de andere wielervrienden, het was net of we weer even in Oostenrijk waren,Het was natuurlijk in de woonplaats van Pico we zaten op een terasje buiten en iedereen die langs kwam konden natuurlijk Pico, dus allemaal aanschuiven was erg gezellig en het weer viel erg mee, na een paar glaasjes wijn ging het jammer genoeg regen dus zijn we allemaal naar huis gegaan,
Zo zijn jullie ook weer op de hoogte van het klupje uit rotterdam en omgeving hoop snel weer wat van jullie te lezen, hoorde dat de batterij van de laptop leeg was vandaar even geen berichtje van jullie. dikkke kussssss van William en Janny

Peter.

Hoi Dan en Kim, ik heb geen idee of jullie deze link kunnen openen maar daar staan wat foto's van de wielerronde die op de Bergselaan is verreden met jullie Pa en Ma en een aantal vrienden die ook in Oostenrijk waren, nogmaals ik hoop dat het jullie lukt deze te bekijken.
Veel plezier verder op jullie monstertocht en ik blijf met stijgend respect jullie bevindingen volgen.
Groetjes...Peet...

paula

Hallo Kim En Danny.gaaf het ziet er goed uit. kim met jou gaat het ook goed te zien op de foto,s en Danny zijn koppie leuk man heb wel wat stoer. Nou meid met ons gaat het ook goed zoals gewoonlijk druk en nog eens druk. Met het klussen aan mijn huisje gaat goed een week vrij geweest hard gebuffelt maar word wel leuk.Dus Paula had weinig tijd om op mannen jacht te gaan ha ha. Kim ik vind het leuk om jullie te volgen en wil het ook vol houden. Maar mis je wel Anoe en ik hebben nog steeds over kimmetje.Nou Arif, is al drie weken ziek thuis scooter ongeval gehad hij wist niet dat er in Nederland met regen een bocht glad kan zijn.verkeerde inschatting.Nou kim,vind het wel spannend de 15de september ga ik beginnen met mij management opleiding heb er zin in heb de boeken al binnen en vind het ontzettend leuk.
He luitjes geniet van alles wat jullie onderweg tegen komen en wees voorzichtig.Liefs Paula