ON THE ROAD AGAIN

WHOEHAAAA: HET IS BEGONNEN!

Ik kwam even niet aan bloggen toe dus jullie krijgen ineens drie berichten (zie ook afscheid III en afscheid IV + Foto's)

Soooooow eindelijk is het zo ver! Wat hebben de afgelopen maanden lang geduurd zeg, tjonge jonge.

Woensdag vertrokken Pi&Co en ik na een gebakkie en een koppie koffie stipt om 10:00 uur vanaf de Gordelweg. We werden uitgezwaaid door Mama, Kuno, Carla, Sterre, Peter en wat buren :-). De nodige tranen vloeide uiteraard. Het was moeilijk de mensen die ik liefheb zo te zien en achter te laten. Maar ik weet uit ervaring dat het beter wordt, makkelijker wordt.

Mijn emoties kwamen pas een paar uur later in de auto. Je weet waar je het voor doet maar een klein verdrietje komt toch voorbij. Een verdrietje over wie je achterlaat, loslaten van vertrouwdheid, warmte. Ik zeg steeds stoer het is maar afstand en jullie gaan allemaal mee op reis. Dat is ook zo, maar toch….

Na een overnachting in een Gasthof in Duitsland woe op do nacht kwamen we donderdag dan eindelijk om een uur of half 11 in Oostenrijk aan. Danny stond al te wachten (hij was al drie keer naar de poort gelopen en terug…..) het was een super fijn weerzien. Al hebben we de afgelopen maanden af en toe gesmokkeld;-), het blijf vluchtig contact. En nu… Nu beginnen we aan ons avontuur waar dat ons ook heen gaat brengen.

Nu een paar dagen in St Johann. Lekker gegeten met Pi&Co, beetje gefietst, beetje gewandeld, boodschapjes doen, ijssie eten, witbiertje drinken (ja nu kan en mag t nog), middag tukkie doen in t zonnetje. Bijkletsen, bijknuffelen, heerlijk. Het is nu nog vakantie.

Dit is lekker en ook hard nodig, beetje bijkomen en tot rust komen. Het is heftig geweest de afgelopen maanden. Na een paar dagen hier staat mijn gezicht al heel anders, ik zou niet weten hoe ik dit moet omschrijven, misschien moet ik ook een before en after foto plaatsen :-)

Ik kijk uit naar de dag dat we onderweg gaan. Eerst rustig en langzaam opbouwen wanneer t kan.

Vanavond (zondag) hebben Pi&Co zowat de hele wielerclub uitgenodigd voor kip met zwarte bonen die Danny gaat maken. Hij staat dus al sinds 13:00 uur in de keuken (uuuhhhhh vakantie?). Danny staat dus te snijden en koken en ik heb even tijd om het blog bij te werken, mail te checken en dat soort zaken. Met een witbiertje erbij, dat dan weer wel :-)

Tot snel allemaal, keep u posted!

D&K

Reacties

Reacties

henny

ten eerste het kan zijn dat je hem 2x ontvangt.
Kim ik heb met tranen in m,n ogen zitten lezen.
Maar aan de andere kant jullie krijgen zo,n mooie uitdaging te gaan.
Ik blijf jullie achtervolgen !!!
Voor vanavond eet smakelijk en geef m,n vriend en vriendin een dikke x.
Voor jullie maar een woord GENIETEN. XX

Kees

Zo het is begonnen!!! en jullie zijn samen, gaaf hoor wat een geweldige uitdaging we gaan jullie volgen.
Michel en Kees

Mies

Niet alleen witbier in die bidon gieten he?! D'r mot wel gewerkt worden op die fiets. Ik hou het in de s-Mies-en.

jenny mittertreiner

klinkt goed! ga maar lekker genieten!
x jenny

mM

Een foto van after lijkt me een goed plan. Hoe (moe)je eruit zag voor weet ik nog heel goed. Fijn daar hoog? in de bergen, zo te horen. Heb je al gejodeld?
Danny kan zich helemaal uitleven voor zo'n hele ploeg. Had tie het gemist? Heerlijk het vooruitzicht wat jullie hebben, maar geniet vooral eerst van een Rust-Vakantie! Lekker samen....... nu nog even niet met die wielerploeg erbij, maar dat is vast ook wel erg gezellig. Liefs,mM

Lisette

Je nieuwe leven is gestart, dat is wel duidelijk!
Alle goeds en.....we missen je!

x

Sandra

Kim, het klinkt goed en logisch dat je even om moet schakelen. Ik volg je verhalen :-) Het is super dat je dit doet en durft! Ik denk dat al je collega's benieuwd zijn
naar al je avonturen..

paula

He griet, dit klinkt goed hoop niet dat je ziek geworden bent van de bruinebonen. maar met een wit biertje gaat dat wel over. D&K een goede start en namens Anoe Najia en de rest van de familie heel veel liefs en tot horens.

X Paula

joost

Eindelijk samen de uitdaging aan! Ga genieten en doe waar jullie zin in hebben! Succes!

Kim

he paula, kip met ZWARTE bonen niet met bruine bonen hahahahahahaha
liefs voor jullie terug

paula

He kim, dat heb je als je kleurenblind bent ha ha
Groetjes terug

Jorieke

Je zou dit stukje moeten lezen met dat lied van acda en de munnik op de achtergrond. Kippenvel! Meid, je gaat vanaf nu helemaal je vrijheid tegemoed. Het kleine verdrietje komt maar even de hoek om kijken en dan... het grote geluk! X

Rom en Dicky.

Als wij 40 jaar jonger waren gingen wij morgen nog weg
Wat jullie doen neem ik mijn petje voor af.
Een goede reis toegewenst van Rom en Dicky.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!