ON THE ROAD AGAIN

HIEP HIEP HOERA

LANG ZAL DIE LEVEN, LANG ZAL DIE LEVEN, LANG ZAL DIE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIAAAAAAAAA, IN DE GLORIAAAAAAAAA, HIEP HIEP, HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA

DE BUURMAN IN ST JOHANN DACHT DAT HIJ 28 WAS.... DANNY WORDT VANDAAG HELAAS TOCH ECHT 37 JAAR!

We zijn er niet bij maar zijn er bij ;-)

Lieve Danny, dikke kus en verwen jezelf vandaag extra

(nog 3 nachtjes slapen, nog 77 uur en 16 minuten ongeveer)

De mama

Hoi Dan
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren

We denken aan je de hele dag

Veel liefs van ons

Harm en Judith

Gratuliert, Tanti auguri, Zhu nishengri Kuaile,Felicitado,
S dniom razhdjenia!

Met "andere"woorden/talen" gefeliciteerd!
(was weer ouderwets gezellig gisteren in de tuin)

Hans Andeweg (Robeco)

van harte gefeliciteerd Danny! Ga zo door, ik volg je avontuur bijna dagelijks.

Henny en Ben

Lieve Danny van Harte .
Al ben je ver weg ik vergeet deze datum nooit.
Wel lang geleden toen je 4 werd en bij Nanda in de klas kwam .Een tijd om nooit meer te vergeten .Een fijne dag en tel maar af!xx

mary korver

Ha die Danny. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel gezonde jaren samen met ieder die je lief is. Wat grappig vis jouw blok zie ik ineens de naam van Henny en Ben verschijnen. Nanda zat ook bij ons grappig hoor. Gezeelige dag
groeten
Mary

Connie Radijs

hé neef, van harte gefeliciteerd. Wel een goedkoop rondje vanavond in je ééntje.... maar jou kennende zal je niet alleen zitten vanavond, contact leggen is voor jou geen probleem. Ik wens je een fijne dag..
Dikke kus.

Dicky en Rom.

Van harte bikkel en wij gaan het glas heffen op jou.
wat het kost hoor jij later wel.

jos en jolanda

hoi danny, van harte gefeliciteerd.
heel veel plezier en alvast een goede reis verder met kim. groetjes van ons

jenny mittertreiner

gefeliciteerd en een dikke x

Kees

Danny gefeliciteerd!
Neem lekker een neut, dat doe ik ook op je verjaardag!
Kus
Coortje

Bertus en Hermie.

Natuurlijk zijn wij jou niet vergeten! (wel een beetje laat) PROOST!!!!! op je verjaardag. Vandaag zijn hier de scholen weer begonnen dus ben ik weer heerlijk bezig geweest met die kleintjes. Het was weer gezellig om na 6 weken te beginnen.
Dan, stel je geduld nog even op de proef, het kan nu niet lang meer duren! Liefs van ons.

David Peggy Zoë en Zara

HIEPERDEPIEPERDEPIEP.....HOERAAAAAA!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!

veel liefs van ons

Johannes

He Oude!...Gefeliciteerd! Groetjes Johannes & Wilma

Fokko en Karin

He Danny!

Via Johannes je weblog ontdekt! Super gaaf! Nou, van harte alsnog met je verjaardag gisteren. We wilden je smssen, maar je telefoon was geloof ik niet meer in gebruik.... Bij deze dus onze felicitaties. En zet 'm op! Geniet ervan. We houden je weblog bij! Groetjes van Fokko en Karin (ja, die van van de Binnenvaartkrant ;-))