ON THE ROAD AGAIN

Dag 16: St Johann!!!!!!!!!!!!!

Gisteren heeft Danny nog een rustdagje gehouden in bad feilnbach (wasjes gedaan, gewandeld, geslapen, geluierd) en vandaag (woensdag) is hij aangekomen in St Johann oostenrijk!!!! Echt super super super super stoer. Hij heeft het echt goed gedaan de kleine 700 km van Unna naar St Johann in 16 dagen met 3 rustdagen tussendoor. Wat zijn we TROTS :-)

Nu is het wachten op ons en dan even een paar weken chillen voor we weer weg gaan.

Corry, Piet en ik vertrekken woensdag 17 augustus in de ochtend, we rijden dan naar duitsland (waar ben ik even vergeten...) en daar slapen we dan een nachtje. we zullen dan naar alle waarschijnlijkheid donderdag 18 augustus in de loop van de ochtend aankomen in St Johann.

Wat een mooi vooruitzicht!

Afgelegde kilometers: 59

Totaal: 1293

mM

Wat stoer van die man op z'n ligfiets! Hij heeft nu aaalle tijd om te zorgen dat de campingplaats klaar is voor De ontvangst van z'n Lief:Zorgen dat het gras extra groen is......slingers ophangen e.d.. Jammer dat ik het zelf niet mee kan maken, maar 't wordt vast een geweldig weerzien. Een heel blij vooruitzicht, wat Kim waarschijnlijk vleugels geeft, de laatste dagen! Kus beiden.

Kim

Nou Dan, je hoeft je niet te vervelen zoals je kan lezen ;-)

Peggy

Wat goed dat Danny nu al in St Johann is. Kan hij nog even een aantal dagen rustig aan doen zodat hij weer helemaal klaar is voor jullie weerzien ;)
Lijkt me heel moeilijk, alle laatste keren te moeten meemaken. Gelukkig is er wel een leuk vooruitzicht.

jenny mittertreiner

he dan super goed van je! Nu lekker even bijtanken en je verheugen op het weerzien! Neem een lekker wijntje en een apfelstrudel!
Veel plezier!
Kim de laatste loodjes.... Ga lekker genieten met dan en pico
xx jenny

Paula de Vries

Hallo Kim en Danny

Zo eindelijk het weer zien nou dame en heer veel plezier samen en maak er wat van. Kim ik mis je wel al deze dagen maar we houden contact. En wat ik heeeeeeeel leuk vond is de kaart die je achter gelaten had top dank je wel. Dikke kus Paula

Brabantse Piet.

Hoi Danny,
WE hebben je ontmoet in st Johan en we moeten zeggen je zag er super gezond en strak uit. Hebben alle vertrouwen in het slagen van deze missie. succes!!

GRoetjes: Ria en PIet.