ON THE ROAD AGAIN

Afscheid deel 2: De laatste keer

Mijn dagen staan in het teken van de laatste keer. De laatste keer in Amsterdam bij vriendinnetje Claartje, de laatste keer bij Carla en Nils eten met de kinderen, de laatste keer bij de Coolblue borrel, de laatste (en tevens eerste keer) bij mijn moeder inBurgh Haamstededoorbrengen, de laatste keer met broer Kuno en schone zus Miriam eten, de laatste keer met vriendinnetje Melanie eten bij HNY, de laatste dag werken, de laatste nacht bij Corry en Piet....

Gelukkig gaan al deze laatste keren gepaard met veel gezelligheid, lekker eten en lekker drinken. En natuurlijk is het ook allemaal de voorlopig laatste keer! Ik genietvan het contact met de mensen die ik liefheb, naast alle praktische dingen die nog gedaan meten worden (de laatste keer naar de huisarts, de laatsten keer naar de tandarts, de laatste keer naar de fisio, de laatste inentingen, de laatste spullenaanschaffenetc. etc. etc.)

Al deze laatste keren dienen ook alle eerste keren die in het vooruitzicht liggen:
De eerste keer sinds 21 maart Danny zien en geen afscheid hoeven nemen, de eerste keer samen in de tent, de eerste keer koken op een gaspitje, de eerste keer samen fietsen hand in hand, de eerste keer een berg op fietsen, de eerste keer geen overnachting kunnen vinden, het eerste spectaculaire uitzicht, de eerste keer een landgrens over, de eerste keer niet meer verder willen, de eerste keer onenigheid over links of rechts ;-)

Ik kijk hier allemaal ontzettend naar uit en wou dat het al 18 augustus was!

Lieve mensen, bedankt voor de laatste keer die de eerste keer mogelijk maakt!

Liefs Kim

Reacties

Reacties

De Mamaco

Ja, Kim heel heftig
De laatste week
De eerste keer mee naar Oostenrijk
De eerste keer dat PiCo afscheid gaat nemen van jullie samen

Komt goed
PiCo

elly

mooi stukje Kim!

Xin

Hoi Kim,
Heel veel suc6!

Kees

Kim,

Wat een gaaf bericht, mooi geschreven en best hevig!
Suc6.

Kees c.q. Cora

jenny mittertreiner

hoi kim en dan

leuk geschreven! Even een vraagje...
Is Dan nu een week van tevoren reserves a/h opbouwen????? ha ha!!!! En jij????

Geniet van je laatste week!!

dikke x jenny

mary korver de groot

Hallo Kim,
ik ken jou niet en jij kent mij niet. Ik ben de kleuterjuf vanDanny.
Ik volg jullie berichten en wens jou ook heel veel plezier en doorzettingsvermogen. Ik vind jullie kanjers en blijf jullie volgen .veel suces ary

(mam) Marja

Lieve dochter,
Wat heb je dat goed onder woorden gebracht en wat sla je je er goed doorheen! Met zo'n vooruitzicht moet het goed gaan :-). Sterkte met die zware laatste loodjes en heel fijn dat je het weekend hier was. Kus.

Bertus en Hermie

SUPER!!!!!! zo'n leuk (niet laatste) bericht naar ons allemaal.
Wat zal deze week lang duren voor jullie! ook voor PiCo natuurlijk. Zij zijn helemaal in de gloria dat zij jou naar Danny gaan brengen, zelfs het fietsen komt op de tweede plaats.uuuhhh is dat waar? Kanjer, voor mij wordt het ook weer een andere tijd. Wil je het weten?????? ik krijg mijn zus weer helemaal voor mijzelf terug! Hoelang denk je dat jullie de tent niet uitkomen ? Ach ik wil het niet weten ook. Liefs BenH.

Kim

;-)

Peggy

Kim,
Hoorde van mijn moeder dat je een geluksamulet voor ons gezinnetje had gegeven. Heel erg lief van je, bedankt.
Morgen eten we weer bij mijn ouders dus dan zal ik het zien. Heel veel succes en vee plezier.

veel liefs van ons......

Marleen

Haaai chica, de laatste keer 'Roteb' was vandaag...maar dit is ook de eerste keer dat ik je (jullie) kan en zal volgen op je blog gedurende je BIG adventure :) You go girl en tot de volgende ke(e)ren. Hugs van mij xx

Jorieke

Je bent nu lekker onderweg, nog even aan het genieten van de rust waarschijnlijk. En vanaf nu gaat het leven een lange tijd alleen maar bestaan uit fietsen, nieuwe dingen ontdekken en vooral vrijheid en elkaar! Wat een leven! Geniet ervan!! xx

pi

Heee Kim je hebt het over Kleine billetjes is er nog iemand bij dan?hahaha. Maar die ga je van zelf wel krijgen hoor van die gespierde!xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!