ON THE ROAD AGAIN

Dag 8: Krautheim

Gisteren een rustdag in Worth am main, vandaag weer vol aan de bak met behoorlijk wat klimmen. 75 km weggetrapt en aangekomen in Krautheim. Ik kreeg om9 uureen berichtje dat de tent staat en dat hij gaat pitten. Pittig dagje dus.

Afgelegde kilometers: 75

Totaal: 927

Ilonka

Heee Danny,
Wat leuk om alles van je te volgen. Ik vindt het echt zo goed van dat je het gewoon bent gaan doen.
Het is een groot avontuur.
Hier bij ons is het ook een groot avontuur, Jack is volop voor zichzelf begonnen en sinds 12 juli is het al lekker druk.Voor hem echt een verademing, ik heb hem nog nooit zo energiek meegemaakt.
Ook het trainen van Kushido gaat gewoon door dus hij moet wel spirit hebben.
Als je nog door Noord Italie rijd moet je zeker naar Riva del Garda gaan aan het Gardameer, zo mooi daar.
Maar kijk uit met je fiets er zijn geen fietspaden, Brrrr. eng.

Groetjes Ilonka en Jack , Bonnie en Alan. X

joost onvlee

Hee Danny,
Leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen!
Blijf lekker genieten en neem inderdaad ook af en toe een dagje de tijd om te rusten, naar de wolken te staren en terug te kijken naar al je/jullie belevenissen!

Even een kleine update van mijn kant. Alles gaat goed en aanstaande maandag ga ik als Fieldmanager aan de slag bij Qualityhouse. Dus mocht je ooit nog terug komen en op zoek zijn naar een baan....je weet mij te vinden!!!

Maar eerst genieten en fietsen!!!

Groeten,
Joost

Je Broer

Hey bolle,
Tof dat je het nogsteeds vol houdt (respect man). Ik heb besloten om Niet mee te gaan naar Oostenrijk wat ik best wel jammer vind,maar je hebt keuzes te maken.

Dat neem niet weg dat ik niet bij je bent, ik volg je, lees je en zal je zeker nog spreken.
FF een up date ik ga waarschijnlijk werken bij Sensoor is een therapeutische hulplijn (telefonisch en via chat) ik hoop dat dat een verdere doorgang om mijn skills aan de man te brengen.

ik wens je alle goeds,geluk,gezondheid en waanzinnig veel ontdekkingen en fietsplezier,

Je Broer,

connie radijs

Hoi Danny, fijn om te horen dat je het goed maakt. Jouw reisverslag bracht mij even terug in de tijd dat ik in Duitsland verbleef...inderdaad in ieder dorp een Löwe apotheke, een gyrostent en italiaanse restaurantjes. Heerlijk eten daar in Duitsland, ik mis het nog steeds. De cijfer en lettercombinatie die je bij sommige huizen aantreft, betekenen een zegen voor het huis en zijn bewoners die in het begin van het jaar (met de heilige drie koningen) bij katholische menschen boven de deur word aangebracht, met de bedoeling dat deze er een jaar blijft zitten totdat de volgende zegen in het volgende jaar word uitgesproken. Lieverd...geniet van je avontuur, binnenkort samen met je meissie, weet dat wij achterblijvers enorm trots op je zijn!! Liefs van je nicht.