ON THE ROAD AGAIN

Afscheid nemen is ook voor Kim begonnen

Het zijn gekke tijden. Ook hier is het afscheid nemen begonnen.

Het begon al met pinksterenwant toen heeft Carla me getrakteerd op een weekend Pink Pop als afscheidscadeau. We waren met 4 meiden waarvan twee pubers! Super gezellig.Ik stond voor het eerst op een festival camping. Dat ik dat toch nog even heb meegemaakt zo voor mijn vertrek. Meteen een goede oefeningvoor de barre omstandigheden die ik straks onderweg ga ervaren.

De laatste loodjes zijn zwaar. Danny is weer onderweg en ik ben nog aan het werk, echt gek. Er moet nog een hoop gebeuren maar de energie is een beetje op. Natuurlijk mag ik niet klagen met het vooruitzicht van reizen, want wat zijn die paar weekjes nou nog.

Foto's van al mijn afscheidsacvtiviteiten worden natuurlijk gepost!

CU

Kim

Reacties

Reacties

henny.

Kom op he Kim!
Weer even energie op bouwen,je hebt er zo naar uit gekeken.Ik denk dat het nu allemaal werkelijkheid wordt dus een beetje nerveus.Hou vol he nog even een dikke x van mij.

elly

ik stond vanmiddag juist met een paar thermische slaapsokken in mijn hand in een natuurwinkel aan de Nieuwmarkt... het voelde zo biologisch verantwoord dat ik spontaan een plaatsvervangende jeukaanval kreeg en dat wilde ik je toch niet aandoen!!! Maar zo zie je.. ik ben ook met je afscheid bezig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!