ON THE ROAD AGAIN

Dag 3: Hatzfeld

Vadaag heeft Dan ongeveer 36 km gefietst maar met een behoorlijk aantal klimmen in zijn route! zoals hij zelf zei: mooie route met een terrig zwaar begin.
Eind van de dag aangekomen in Hatzfeld en voor t eerst aan het wild kamperen aan de rivier de Eder.

Mooi werk!

Met Andre gaat het naar omstandigheden goed, hij is uit het ziekenhuis maar is nog wel even zoet met zijn verwondingen. Echt balen natuurlijk na al die weken voorbereiden en uitkijken naar de tocht. Andre we denken nog steeds aan je, hou je taai!

Afgelegde kilometers: 36

Totaal: 676,9

henny

He danny leuk dat je weer verder aan het fietsen bent.Jammer van de tegenvaller van je reisgenoot.Doe voorzichtig en ik volg je reis op de voet .groetjes van ons.

Colin

He Danny en Kim,
Leuk weer te lezen dat de reis ook in kilometers weer voortgezet wordt (bij NN hadden we al een wedje lopen hoelang Danny bij zijn oud-buurman zou blijven haha). Ik hoop dat alles goed gaat en ik blijf julllie blog lekker volgen.

Even een kleine update vanuit het niet zo zomerse Nederland:
-Marianne en ik zijn onze eigen reis in verzorging en opvoeding zijn begonnen: we zijn de trotse ouders van dochter Zoë Flem (geboren 16 juni jl).
-Ik werk nog steeds bij NN (bijna 4 jaar!!)....Marco ook nog steeds haha (6+ jaar)
-Corso Italia haar deuren gaat sluiten (vanwege de gezondheidsproblemen van zijn vrouw)
-Melvin en Natasha nog steeds geen huis hebben gekocht

Veel (reis)plezier en Kim jij natuurlijk ook veel plezier en succes met het fietsen op je nieuwe supersonische fiets!

Kim

Hoi Colin,

leuk! dit is nou precies waar dit blog ook voor bedoeld is! gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
En natuurijk de grote vraag: wie heeft de weddenschap gewonnen?

Keep NN posted!