ON THE ROAD AGAIN

hoe dit blog werkt!

Hallo allemaal,

Het blog is rustig op het moemnt want er gebeurd niet zo veel. Zoals jullie weten zit Danny nog in Duitsland, hij zal ongeveer rond 22 juli richting oostenrijk vertrekken.

Ik krijg toch nog wel eens vragen via de mail (en ook reacties op postjes) over dit blog. Ik zal nog evenhet e.e.a. toelichten. Als je in de rechterkolom (onder laatste verhalen, laatste foto's, laatste reacties), bij het kopje blijf op de hoogte! je e-mail adres invult en op opslaan klikt dan wordt je in de mailinglist opgenomen en krijg je automatisch een mailtje als er een bericht door mijop het blog is geplaatst.

Wil je een reactie op een verhaal plaatsen of een berichtje voor ons achterlaten doe dit dan bij hetkopje reageer dat onder elk verhaal staat. Even onder het verhaal naar beneden scrollen en daar vindt je het reageer veld. Je hoeft alleen je naam in te vullen en je berichtje te typen en op opslaan te klikken.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de extra foto ruimte die jullie ons cadeau hebben gedaan! de tekst geef kim en danny extra foto ruimte cadeau staat standaard opde reismee pagina en kan ik helaas niet weg halen. Maar we hebben voorlopig dus even genoeg fotoruimte!

Tot horens,

Groeten Kim