ON THE ROAD AGAIN

Mijn fiets is binnen!

Hallo allemaal,

Ja vrijdag 3 juni heb ik mijn super coole santos fiets opgehaald! Hij is echt super, super, super mooi! En ook niet onbelangrijk hij fietstook nog hartsikkelekker.

Dit is m:

Ik maak me wel een beetje zorgen over de technische kennis die bij mij ontbreekt.... de fietsenman wist mij toch duidelijk te maken dat ik dat alleemaal niet zelf kan zonder cursus (en die cursus wordt pas weer in oktober gegeven....uhhhh). Volgens mij werd ik ook niet helemaal serieus genomen door deze meneer.Wat is dat toch met mensendat ze zo sceptisch zijn. Je kan toch niet zo maar ongetraind en zonder kennis van zaken een fietsreis gaan maken. Nou wel dus. HA!

Verder is het ook nog een beetje stil op dit blog. Er gebeurd niet veel(althans er gebeurd wel veel maar niets wat te delen valt) want Danny zit nog lekker in duitsland. En nogmaals: je hoeft niet te reizen omop reis te zijn.

Als er weer wat te melden is horen jullie het zeker!

CU Kim

Reacties

Reacties

henny

nou Kim ik heb je fiets bewonderd en ziet er inderdaad goed uit.je nemmt hem toch zondag niet mee??want dan lig jij zowiezo een eind voor.Ga nu maar lekker trainen dan kan je Danny voorbij fietsen.gr.

Kim

Hoi Henny,
ik neem m zondag mee hoor want ik heb afgelopen weekend mijn oude fiets verkocht. Ik zal me inhouden zodat jullie me nog kunnen bijhouden ;-)
Gr Kim

Connie Radijs

Nou Kim, mooie fiets! Ik spreek de wens uit, dat deze fiets je samen met Danny op super mooie plekjes waar ook ter wereld mag brengen en dat jullie ons thuisblijvers dan op de hoogte houden van het avontuur dat jullie gaan beleven. Laat Danny nog maar even in Duitsland, haastige spoed is zelden goed. Geef m'n neef een kus van me!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!