ON THE ROAD AGAIN

Update

Danny is nog steeds in Unna-Konigsborn bij zijn nieuwe familie ;-)

Hij is druk met de verbouwing, leem stucen, wanden betimmeren, dakterras van hout voorzien. Hij loopt erbij als een echte bouwvakker in overall en met hamer en duimstok op zak. (Toch handig om te weten dat 'ie zo handig is)

Niet veel nieuws op het reis gebied dusbehalve dat wij ons gezamelijke start punt hebben bepaald! Ik rij (waarschijnlijk 18 augustus) mee met Corry en Piet naar Oostenrijk en Danny zal ons daar ontmoeten. Hoe het daarna loopt? .....de tijdzal het leren.

Ik ben lekker gesettled bij Corry en Piet het is er goed toeven, ze zorgen ontzettend goed voor me en ik voel me er heel erg welkom!

Eerste week van juni komt mijn prachtige supersonische Santos bike, ik kijk er naar uit. Van trainen is het tot op heden nog niet echt gekomen. Het is erg tijdrovend om een reisvoor te bereiden in zo'n korte tijd maar.... alles komt altijd goed.

CU

Kim

Reacties

Reacties

Cora

Wat gaaf die fiets! at leuk dat je naar Oostenrijk gaat samen met Danny zijn ouders.
Leuk zoals je steeds een stukje schrijft. Heb je nog wat verkocht op de vrijmarkt?
Groetjes,

Cora

Kim

Hoi Cora,
Ja harstikke veel verkocht op de vrijmarkt! ook nog wel veel in de container moeten gooien maar ik had dan ook ONTZETTEND veel spullen!
Gr Kim

Marco

Wanneer gaat hij nou eens verder fietsen?

Cora

Waar zijn jullie nu????

Marco

Al een maand geen update....
Wat is er aan de hand?

joost

Ik wist dat jullie het rustig aan zouden doen.....maar zo rustig!!! Ga toch eens fietsen man! Of laat eens zien wat je gemaakt hebt of aan het maken bent! :-)
Veel plezier en blijf genieten.
Grt,
Joost

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!