ON THE ROAD AGAIN

Update Kim

In tegenstelling tot danny zit ik niet stil ;-)

Vorige week heb ik mijn fiets besteld! en hij is mooooooooi!!!!!!!!!!! eerste week van juni wordt hij geleverd, spannend!

Hetisde Travelmaster 2,6 ChromovanSantos geworden met naaf versnelling, hydraulische remmen en ketting aandrijving (klinkt profi he). Hij wordt mat zwart met zwarte be-lettering, wel chique op de fiets he, dat snappen jullie. Hieronder een foto van een vergelijkbare fiets. Een actiefoto volgt na levering :-)

Verder ben ik 2e paasdag naar Corry en Piet verhuisd. Ik wordt dus ook heel goed verzorgd ;-)

Na flinke overpeinzing ben ik erachter dat structureel bijwerken eigenlijk niet te doen is met al devoorbereidingen en mijn werk bij Roteb. Ik zal dus af en toe wat werk oppakken als het op mijn pad komt maar ben niet meer op zoek naar een vast bijbaantje. Iedereen super bedankt voor het geven van de tips en de kansen die me geboden zijn! Het is echt hartverwarmend hoe iedreen meedenkt!

Aanstaande zaterdag op Koninginnedag sta ik op de vrijmarkt in Schiedam samen met Carla, ben je op zoek naar leuke koopjes (zo ken ik iemand die vorig jaar een prachtig schilderij van prinses Maxima op de kop heeft getikt voor 1 euro

Undecided
) of vind je het gewoon gezellig om langs te komen iederen is van harte welkom!

Tot snel en veel liefs,

Kim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!