ON THE ROAD AGAIN

Voorbereidingen Kim

het gaat echt gebeuren mensen, ik ga mee met Danny! pff langzaam dringt het tot me door.

Ik heb mijn baan vorige week opgezegd en 25 april verhuis ik naar Corry en Piet.

Ter voorbereiding op mijn verhuizingben ik al mijn spullen aan het verkopen, maandag is mijn bed opgehaald dus ik slaap weer op een slaapbank en ik zit op de grond. Alvast oefenen met camperen op de Aelbrechtskade

Laughing

Ik heb nog een heleboel spullen in de aanbieding dus als je iemand kent die gaat verhuizen, op zichzelf gaat wonen of iets nodig heeft, LET ME KNOW!!!

Ik heb o.a. in de aanbieding:

Pannenset van Ittala (2 grote pannen, 1 steelpan)
Gietijzeren braadpan
Pastamachine (net nieuw)
Citruspers (net nieuw)
Keukenladekast Attityd van ikea op wielen (net nieuw in januari gekocht, ik gebruik hem als badkamer kast)
Droger (merk inventum)
Inline skates van het merk rollerblade maat 39 (leuk om in shape te komen voor de zomer :-))
Oude canon spiegelreflex camera voor de liefhebber
Naaimachine
Hoog polig wollenvloerkleed wit

Alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen!

CU
Kim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!