ON THE ROAD AGAIN

Bijdrage van Carla: Kim loopt de Marathon Estafette

Ook Kim is nu serieus begonnen met de fysieke voorbereiding op de fietstocht. Om in conditie te komen heeft ze in al haar (eigen)wijsheid besloten mee te lopen met de estafette-loop van de Marathon Rotterdam. Bijna onvoorbereid (tenzij je wijntjes en sigaretten een dag voordat je moet lopen een goede warming-up vindt) heeft ze vandaag de laatste9 kilometer gelopen. En haar tijd: 58 minuten!! Echt een fantastisch begin van de grote reis. Wij zijn trots op haar!

Reacties

Reacties

Kim

Het was super leuk om te doen en het is me echt heel erg meegevallen! ik heb overigens wel spierpijn maar dat is dus de prijs als je het trainen een beetje laat versloffen..... Nu op naar de ladies run op 19 juni (10 km) en de ladies ride op 26 juni (samen met de vrouwen gruteke en edel, hoeveel km ook alweer?) en ik neem me plechtig voor beter te trainen dit keer :-)

Kim

ps charmante foto trouwens... pffff

Je allerliefste nichtje Natacha (zal effe me naam erbij zetten)

Hahahaha Kim, dat dacht ik van mijn foto ook.

Super gedaan hoor.

Groetjes Natacha

Cora

Zo wat dapper!!!

mary@pkfv.nl

Ha die meiden . Wat lees ik gaan Cor en Hermie ook mee hard lopen wat goed zeg

Mary

kim

nee ladieside, fietsen is dat niet hardlopen! Maar desalniettemin ook heel stoer!

mary@pkfv.nl

Sorry verkeerd gelezen maar toch vreselijk stoer.
mary

De Mama

Hoi Dan ,

Wij wensen jou en de Fam,hele fijne paasdagen toe.
Eet niet teveel eieren.
Hoe gaat het met het Duitse griepje?

Veel liefs,
Je Pa en Ma

freek /mary

hoi danny het zit in je genen; wijn, bier, bouwen, reizen en avontuur, de ruimte, mens en dier, rijkdom en ellende maar gelukkig lacht de dag ons iedere morgen allemaal toe. Mazzel en brogem
PS: kijk of André op een goed plekje woont om tonnen te verkopen of op de duitse Marktplaats te adverteren en bij hem thuis af te laten halen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!