ON THE ROAD AGAIN

Gr
Amros

Marja

Lieve Danny,
Niet echt een reisverhaal, wel een heel byzonder verhaal en een goede manier om afscheid te nemen van zo'n dierbare vriend.
Veel sterkte en een goed Nieuw begin van je reis.

De mama.

Lieve Dan,
je reis is nu begonnen afscheid nemen is moeilijk ,ook van aartje.
Wij denken aan je .
veel liefs ,
je Pa en Ma.

Danny

JA... Aram was een fantastische hond! ik wordt weer verdrietig bij de gedachten dat hij er niet meer is. We hebben veel plezier gehad. Lief, speels, gek en eigenwijs. Aram was een mooi dier waar ik veel van heb geleerd.
Dag Aram, bedankt voor al jouw jaren.

jenny mittertreiner

lieve dan

t was een schok van aram! Te vroeg! Te onverwacht! Maar wees dankbaar dat je afscheid van hem hebt kunnen nemen! Maar denk inderdaad maar terug aan de vele leuke en goede momenten en jaren die je/jullie met hem hebben gehad! Verdriet slijt!
En nu op koers! Toi Toi Toi Veel plezier en succes op je tocht! dikke kus jenny

freek

danny ik heb geleerd van van der hoeve denk aan de mooie tijd . die je heb mogen genieten van wat je lief had de warmte de genegenheit het speelse, en het af scheid dat is ons eigen gemis om wat je kwijt bent .veel geluk mary /freek.

connie radijs

hé Danny, net gelezen dat je in duitsland bent. Ik hoop dat het je goed gaat en dat het weer een beetje mee zit voor je. Weet dat we allemaal aan je denken en je nu al een beetje missen. Ik neem m'n petje voor je af en zal je volgen via de blog.
Heb je lief!!!